.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در سوگ سید نام آشنای لشگر ظفرمند ۲۵ کربلا ؛
حبیب لشگر ۲۵ کربلا ، مدافع آرمانهای پرشکوه انقلاب اسلامی
شمال نیوز : " او" سمبل جوانان پاکباخته و رشید جبهه حق در مصاف با دشمنان بود که باخداحافظی از خاکریزهای خط مقدم نبرد۸ ساله ، جهاد تببین و روایتگری صادقانه دلاوریهای شیرمردان شمالی دفاع مقدس را محور مجاهدتش برگزید و تا پایان عمرش این عرصه حیاتی را ترک نکرد.
حبیب لشگر ۲۵ کربلا ، مدافع آرمانهای پرشکوه انقلاب اسلامی

شمال نیوز: خبر کوتاه بود. سردارحاج سید حبیب حسینی جانباز و رزمنده نامی دوران دفاع مقدس آسمانی شد.

 

سرداری که دانش آموحته مکتب امام روح الله و مجاهد راستین سال های حماسه و ایثار و همرزم سرداران بخون خفته سپاه توحید طوسی، بصیر، بردبار و،،،،بود.

 

سید نام آشنای لشگر ظفرمند ۲۵ کربلا و واحد پیشتاز اطلاعات و عملیات آن که سردار بلند آوازه  جبهه ها شهید محمد حسن طوسی هدایت و فرماندهی اش را برعهده داشت، با حضور ۸۵ ماهه در جبهه های نبرد و پیکار با خصم زبون به مرد آهنین و ستاره شمالی دفاع مقدس شهرت یافت.

 

حبیب رزمندگان سلحشور جبهه های جنوب که عملیات های مهمی چون والفجر۸، کربلای ۵ و تقریبا همه خاکریزهای نبرد را پشت سر گذاشت، لحظه‌ ای برای جانفشانی در راه ایمان وعقیده و دفاع از کیان انقلاب اسلامی آرام و قرار نداشت و درد وآلام ناشی از جراحتها و ترکش های سربی هیچ گاه نتوانست او را زمین گیر کند.

 

" او" سمبل جوانان پاکباخته و رشید جبهه حق در مصاف با دشمنان بود که باخداحافظی از خاکریزهای خط مقدم نبرد۸ ساله ، جهاد تببین و روایتگری صادقانه دلاوریهای شیرمردان شمالی دفاع مقدس را محور مجاهدتش برگزید و تا پایان عمرش این عرصه حیاتی را ترک نکرد.

 

بی گمان "حبیب" لشگر خط شکن ۲۵ کربلا با خلق صحنه های زیبایی از رشادت ها و جانبازی در جبهه ها و بویژه عملیات های غرورآفرین در کنار رزمندگان سلحشور و فرماندهان برجسته جنگ، نقش ممتازی در قطورسازی کارنامه افتخارآمیز مردم مازندران در تاریخ دفاع مقدس ایفا کرد و اینک با پیوستن به خیل یاران شهیدش از رنج و مرارتهای دوران جانبازی برای همیشه رهایی یافت.!

 

شهادت این اسطوره ایمان و جهاد پاداش شایسته ای به سالها تلاش و مجاهدت وی در راه دفاع از کیان اسلام و مسلمین و دلدادگی به مقام منیع ولایت و رهبری است که بی تردید دست یابی به این فیض عظیم اوج وفاداری سید رزمندگان غیرتمند خطه مازندران به آرمان‌های پرشکوه انقلاب اسلامی را به تصویر می کشد.

 

عقیل امامی 

کوچکترین رزمنده مازندرانی دفاع مقدس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 13 آبان 1402
سردار جبهه ها روحت شاد. یادش گرامی باد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.562 seconds.